Telefonok
2009.03.30. 18:52
Belefutottam egy érdekes gondolatba egy kedvenc blogomon. (Mivel a szerzőktől nem kértem engedélyt a pontos közlésre ezért csak nagyvonalakban írom le).
Az volt a lényege, hogy ne nagyon hasonlítgassuk össze a két országot (Magyarországot és Angliát) mert az az otthonélőknek rosszul eshet.
De miért is említem ezt? Mert két napja feküdt a piszkozatok között ez a kis poszt és azt gondoltam ezek után nem jelentetem már meg, de rájöttem, hogy tanulságos is lehet (na meg írok végre megint valami jót az angolokról). :)
A minap a mobilomon felhív az angol bankunk egyik ügyintézője. Kedvesen beszél, elmondja a következőket: észlelték, hogy vásárlásnál a számlánk mínuszba ment és hogy ne legyen ebből kellemetlenségünk - bár nem rendeltünk folyószámlahitelt - ők azonnal kiegészítették az összeget. Szóval ha bármilyen pénzügyi gondunk van, tudnak segíteni.
Teljesen pánikba estem, nagyon profi pánikoló vagyok ugyanis ha pénzügyekről vagy az autóról van szó. A telefon túlfelén ezt a zavart érzékelte a fiatalember és nagyon aranyosan nyugtatgatott, beszélt nekem hosszú ideig. Mikor elköszöntünk, komolyan, szívből megköszöntem neki a segítségét.
Nem vagyok ám naív, tudom, hogy nem szeretetből beszélget velem kedvesen az ügyintéző az angol banktól, hanem ez üzletpolitika. De akkoris jobban esik. Tőlem gondolhat rólam bármi hülyeséget, elküldhet melegebb éghajlatra magában, de legalább szóban jófej :)))
Utána haza kellett telefonálni, hogy időpontot kérjek a gyerekeknek Budapesten egy helyre.
- ZengőhegyiKispiliciKáefté tessék!
- Jónapot kívánok Anyamadár vagyok...
- ZengőhegyiKispiliciKáefté tessék!
- Igen kérem, szóval jónapot kívánok van két gyermekem és szeretném a Zengővölgyi KispiliciKáefté...
- Zengő-H-E-GY-I-KispiliciKáefté -kissé megnyomva, hisztisen a vonal túloldalán...
- Óóó elnézést - egy ilyen leteremtés után már tiszta görcsben vagyok, hebegek-habogok hogy is lehettem ekkora szemétláda elrontottam a Káefté nevét, ide nekem a korbácsot, hamut a fejemre. - Szóval őőő... szeretnék nekik időpontot kérni.
- Ekkor van időpont 10-re meg 11-re...
- Őőő... pillanat - naptáratlapozgatok - másik nap nincs szabad időpontjuk kérem?
- Nincs - úgy mondja, mintha baromira feltartanám szegényt, már a tenyerem is izzad... - Nos?
- Köszönöm szépen a 11 óra megfelel. A gyerekek neve: AnyamadárKislánya meg Kisfia.
...
Esküszöm ki kellett mennem gyorsan innom egy pohár vizet olyan ideges lettem.
Miért beszél így velem egy olyan ember aki a telefont kezeli ennél a Káefténél és az ügyfelekkel való kapcsolattartás a dolga?
Kioktat, leteremt, sürget... nekem ez nagyon rosszul esett...főleg így az előző telefon után durva volt a különbség...
Azért megjegyzem, hogy otthon is egyre többször találkozom olyan ügyfélszolgálatosokkal, telefonos munkatársakkal akik türelmesek, tündériek és kedvesek - nem irigylem őket, mert biztos nagyon sok bunkót kell elviselniük - szóval ezerszer köszönöm itt is nekik, becsüljük meg őket rendesen!!!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.