Utazás, érkezés

2009.09.20. 11:57

Na csak megérkeztünk... Valahol félúton volt egy kis turbulencia amitől eléggé megijedtem, de a gyerekek aludtak én meg Harry Pottert néztem, szóval nem pánikoltam be teljesen.

:)

Vica meg Mashu vártak minket a reptéren, az jó volt. A gyerekek szinte repültek az apjukhoz.

A vonaton találkoztunk egy kedves magyar párral is. Itthon pedig hatalmas lakoma várt minket és különböző koktélok is voltak. :)

 

Itt ősz van eléggé, de én szeretem, mert Bucika ősszel született.:) Gondolkodunk azon hogy fűtsünk-e estére vagy még ne kapcsoljuk be a radiátorokat.

 

Hát most kb.ennyi, reggel a migrénem ébresztett grrr....

:)

 

Az előző poszt hozzászólásait köszönöm, mindegyikben sok-sok igazság van és tudok belőlük tanulni, építkezni. Mindegyik nagyon jólesik. :)

 

Szép vasárnapot mindenkinek!

Ezt a bejegyzést most nem olvasgatom vissza, mert tutibiztos vagyok benne, hogy rettenetes lett, de ezt tudjátok be a migrénemnek és kérlek titeket, ne büntessetek a fenti szöveg hiányosságaiért. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr875550044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rita (dru) 2009.09.20. 19:54:51

Szia Emő! Örülök, hogy jobban érzed magad :). A repülést pedig bármikor bevállalnám helyetted :). Jó sokat gondolunk rátok, jöhetnél már arra is, amerre mi járunk :).

Ziebi 2009.09.20. 22:14:02

Örülök hogy jobban vagy :) Jajj úgy szeretnék már én is repülni. :) simán bevállalom, én bírom a repülős kosztot is :) //ez a migrénesdi most valami járvány? A héten majdnem kipurcantam tőle :/

Christine 2009.09.21. 06:54:26

En is orulok hogy jobban vagy! :-)) Masokkal ellentetben en utalok repulni. :-)) Nem birja a belesem igy egesz vegig olyan vagyok mint egy hasfajos csecsemo aki nyugos es orditani tud. :-))

ildisz 2009.09.21. 10:03:01

Örülök, hogy szerencsésen hazaértetetek.:-) Húú, hogy én mennyire utálok repülni. Legutóbb, amikor a gyerekeimmel hazarepültünk én is pánikot kaptam a gépen, bár még turbulancia sem volt. Most októberben kéne hazarepülnünk, de legszívesebben kihagynám.

potti 2009.09.21. 14:12:50

Én a repülést imádom.Viszont,a hajót nem bírom.Mentünk Magyarországra autóval,a csatornán mikor átmentünk,végig rosszul voltam.Inkább repülök.Azt élvezem.

potti 2009.09.21. 14:58:54

Anyamadár,azért így hazaérkezni nagyon kellemes lehetett.Lakoma,koktélok....A migrénedért nem irigyellek.

119292 2009.09.21. 22:45:43

En ilyenkor mindig ugy erzem, hogy hazajottem otthonrol..mert azert az embernek csak hianyzik a kis elete, a dolgai, a megszokott ritmus, meg ha nem is szereti annyira. Itt fent is hideg van, fene egye meg, de meg hosiesen turunk, nem futunk-elozo heten mondjuk egyik nap be kellett futeni, mert brutalis volt. Bodzanak egy kis futot beallitottunk, az ejjel megy neki, de a tavalyi allando futesbol es a dobbentes futesszamlabol tanulva most ovatosabbak vagyunk...

Dorisz 2009.09.22. 00:01:35

Nagyon szeretnek Téged otthon is, meg itthon is! :O) Vagy nézheted így is: neked akkora családod van,hogy egész Európát átíveli :)

szilvih 2009.09.23. 00:51:23

Nagyon átérzem a dolgaidat. De hidd el, visszamenni azért is volt rossz, mert itthon nyaraltál, ott meg a szürkébb hétköznapok várnak. HA most hirtelen családostul haza kellene költöznötök Mo-ra, egész biztos vagyok benne, hogy bizonyos dolgok, helyek és emberek elkezdenének hiányozni kintről. Nehéz dolog ez a kétlaki élet. Drukkolok, hogy lassan "elkezdjetek" valahova igazán tartozni, és találjátok meg a helyeteket. OFF:Úgy néz ki, a februári half term-ben megint Brightonban leszünk. Puszi nektek

Elizabeth 2013.01.27. 10:14:44

Afrad: Mint ahogy a Fe9rfiak alapszabe1lyai nőknek cedmű f6rf6kbecsű műben is sezeeprl: a sedre1s zsarole1s! Ebbe a zsarole1sba esetleg bele tudok segedteni, s melletted ott fogok kuporogni nagy kf6nnyes szemekkel, mint egy kidobott kf6lyf6kkutya, de nem hiszem, hogy egy szőrf6s bőgő tf6rpe meghatne1 Amund kőszedve9t. Ha monte1zsolok vele egy Kiszel Tfcnde9s & Fekete Pe1kf3s ke9pet, amin az UTK-t tartje1k ke9zben he1rman egyfctt, avval lehet zsarolni?
süti beállítások módosítása