Egy hét múlva költözés

2011.07.21. 21:16

ááááá :)))

Ma átjött Zsuzsi barátnőm és segített összecsomagolni a gyerekszobát. Napok óta mindenféle zsákokkal bringázgatok a városban, hol a ruhagyűjtő, hol a cipőgyűjtő konténer a végcél, hol pedig a jótékonysági bolt.

Sírtam ma jó sokat (egyrészt éjjel nem aludtam, másrészt elég zizi vagyok mostanában), ráadásul nem szeretek megszabadulni ezektől a dolgoktól. Játékoktól, kisruháktól, kiscipőktől. Azzal vigasztalom magam, hogy biztosan a legjobb helyre kerültek. Fura mert minden egyes darabról eszembejut az életünk egy töredéke és ezeket kidobni szinte fáj...

 

Sebaj. Költözünk nemsokára ahol erkélyünk is lesz. :)

Remélem a pókok (tegnap "csak" 16 db volt a sűrűn használt cipősszekrényben) a molylepkék (mosok mindent hatvan fokban ami gyanús lehet, a plüssöket is) és a vízibogarak (pl. silverfish - befújok mindent raiddel) maradnak itt...

 

Szerző: Hicudzsi

8 komment

Címkék: költözés

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr495550407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2011.07.21. 21:31:42

Fotózd le a kedves ruhadrabokat, és csináj belőlük egy albumot. Szerintem a te ygerekeid értékelnék 18. szülinapon. :)

58775 2011.07.21. 21:36:26

[Ziebi](#11518545): Már késő... De van róluk egy halom kép, amin viselik ezeket :D

Annamari 2011.07.21. 21:50:51

Szia! Hová költöztök? Vissza Brightonba? :) Jó lenne... :) A molylepkéket ki kell mosni 60 fokon? Gyűlölöm őket, folyton belezabálnak a legkedvesebb ruhámba, vagy épp az egyetlen naciba, amit a csajok hajlnadók fölvenni. Ma is sikerült egy olyat kivennem, amin lukak tátongtak. Azt olvastam, hogy az a legjobb ellenszer, ha gyakran átrázod az összes ruhát, dehát kinek van erre ideje és ereje?!

58775 2011.07.21. 21:55:43

[Annamari](#11518601): Sajnos nem, pedig azt kéne. Mert ugye mindketten ott tanulunk az egyetemen, de az itteni primary school annyira jó a gyerekeknek, Csongor rengeteg támogatást kap, és London is nagyon közel van - ahol nekem elég sok dolgom akad - szóval maradunk még itt északabbra.

171820 2011.07.21. 22:22:02

Bocsánat, hogy közbekotyogok, de moly ellen levendulát kell rakni a szekrénybe, azt nem szeretik. Egyébként úgy átérzem, amit írsz. Nekem is mindig fájt a gyerekek holmijait odaadni, vagy kidobni. Most is kínban vagyok, mert már egy csomó kinőtt ruhája van a kicsinek, és oda kéne adnom valakinek (albérletben nem őrizhetem évekig az összeset) csak hát az emlékek. Mi is költözünk két hónap múlva. Pakoláskor biztos eszembe jutsz majd :)

68397 2011.07.21. 23:26:27

Nálunk anyukám őrizgetett, rengeteg ruhát rakott el a tesóm illetve utánam (24 illetve 32 évesek vagyunk), egy részét persze nem tudtam már használni, mert elfáradt az anyag, de azért jó sokat meg igen. Néha kérdezgetik, hogy ezt vagy azt hol vettük - made in DDR illetve Csehszlovákia :)). És persze érdekes, hogy nekünk még mi volt a gyerekdivat (pl a pólók testhezállóak, de jó hosszúak, deréknak ideális, rengeteg kertésznadrágot hordtam rendes inggel és hát persze a saját kötésű pulóverek)

Christine 2011.07.22. 07:34:06

A játékokból azért tartsál meg párat. Kell az emléknek való a gyerkőcöknek. Meg neked. :-)) Az én gyerekemtől mondjuk csak külön engedélyel lehet kidobni bármit is...:-))

annimam 2011.07.22. 10:17:25

Mazlim van, anyamek padlasa jo nagy. Tiz ev alatt 17 db ikeas doboz van tele fent - jatekok, ruhacskak meret szerint kulonszedve, rajzaik evek szerint. :-) Csak amire a gyerekek mondjak hogy ezt vagy azt vihetek kontenerbe az megy oda, vagy unnepi gyujtokbe. Magammal mar kegyetlenebb vagyok nagyon ritkan tartok meg barmit is. Nekem az emlekeim a fenykepeim, tobb ezer db, nagyon keves "kezzel" foghato dologhoz ragaszkodom. Hajra anyamadar, ennel csak jobb lehet az uj hely.
süti beállítások módosítása