Egy kicsit rohanós nap...

2011.01.19. 12:25

Reggel korán kelünk, kis kávézás, Mashu már rohan is, én meg ébreszthetem a gyerekeket. "Most tettem ide a zoknidat, jajj hova tűnt? Mit kérsz reggelire?" Közben észreveszem, hogy leszakadt a felvarrás az iskolanadrág alján... varródoboz... "Anya kérhetek még kukoricapelyhet?" Konyhamenet. Ha már ott vagyok, bedobálom az edényeket a mosogatógépbe. Vissza a dobozhoz.

"Gyerekek, ki vitte el a fekete cérnát?" Robotháború dúl közben a kanapén ahogy látom... "De Anya, ez egy robot most!" Elkunyerálok egy varrásnyi cérnát a gyerektől és megjavítom a nadrágot. "Tessék öltözni! Aztán fogmosás..."

Végre elindulhatunk az iskolába, aztán rohanok az állomásra, de még előtte van pár postáznivalóm is. A vonaton van időm átnézni a jegyzeteimet és a segédanyagokat, nyilván késünk pár percet, nyilván át kell vágtatnom az állomáson, hogy elérjem a csatlakozást... Még így is lekéstem az óra elejét, de megértő a tanár, tudja, hogy nem az éjszakai tivornyázás miatt lógtam tíz percet.

Kis tanulás, kis terepbejárás, mivel senki nem szólal meg, én pofázok végig. Nem igaz, hogy nem látják, a templomra hasonlító tetőszerkezetet, meg a gótikus stílusra hajazó keskeny ablakokat... Utána megbeszéljük a tutorral, hogy mi legyen a prezentációmmal (egyedül szeretném csinálni, mert nem tudok találkozni a csoporttársakkal), meg, hogy mi legyen az esszém témája.

Basszus öt percem van a campusról elérni a vonatállomásra... futok ismét. Épphogy elérem a vonatot, aztán az egyik átszállásnál elsőre rossz vonatra ugrok fel, de az utolsó pillanatban le tudok még szállni, a következő csatlakozást viszont lekéssük... várakozni... ismét...

Az állomáson gyorsan veszek gyümölcsöt a gyerekeknek és már rohanok is egyenesen a suliba értük. Mire odaérek, már ki akarom köpni a tüdőmet.

Csongor nyafog, valami nem úgy sikerült ahogy szeretné. Édua köhög, nagyon csúnyán, sápadt is. Itthon kell tartanom szegénykét.

Ahogy hazaérünk nekiállok a rizses húsnak, jó, hogy van lefagyasztva még egy kis maradék pörkölt. "Cipőket a szekrénybe és kérlek öltözzetek át!"

Csongor csak napi két átöltözésre van hitelesítve, ezért rögtön a pizsamáért megy. "Figyelj kicsim, vedd fel inkább ezt a pólót, nézd meg R2D2 van rajta!". Nehezen, de beleegyezik. Jajj, ugye nem ég éppen oda az ebéd?

Kis nyugi a konyhában egy bögre kávé mellett...

Aludni kéne, aludni kéne... már sötétedik is lassan...

"Hahó, ki lopta el a mai napomat?"

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr25550347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melinda 2011.01.19. 14:04:45

Mozgalmas nap:))) öltözködéssel kapcsolatban annyit,hogy az én óvodás fiam,napjába 8-szor öltözik vetkőzik naponta,ha még udvarra is mennek,....ez borzasztó,felesleges macera,úgyhogy igazat adok Csonginak!!!:)

58775 2011.01.19. 14:07:13

[Melinda](#11096965): :))) Nyolc az tényleg nagyon sok. De nem lehet kora délutántól pizsamában mégsem! :)

Christine 2011.01.19. 19:30:52

Az én fiam kivállóan elvan öltözés nélkül pizsamában egész nap. Ha hagyom. :-)) Jó rohanós napod volt. Én már nem birnám ezt....

Dr. Lucifeer 2011.01.19. 19:37:21

Balunak 2 éves kora körül volt egy olyan időszaka, hogy alig lehetett leimádkozni róla a pizsit. :D Jó kis nap, hasonlít az én mai napomra (na jó, én nem vonatoztam, csak loholtam).

Ziebi 2011.01.20. 03:03:41

Üdv a klubban. :)

74111 2011.01.20. 08:07:52

Hi-hi, ez szép! Gondoltam én, hogy nem csak én rohangálok, mint pók a falon! Időnként nagyon össze tudnak jönni a dolgok a napi rutin mellé! Ha sokáig tart, akkor szoktam mondani, hogy szabit veszek ki. Édua remélem nem lesz beteg! Neked meg kitartást, már csak kb. 10 év.

Bonca 2011.01.20. 08:41:23

Bizony, tényleg nagyon sűrűek tudnak lenni a napok, én pedig nagyon szeretem a lassú időt. Három különböző helyre járnak a gyerekek intézménybe, és még vannak a különdolgok is, számtalan öltöztetés, egyszerűen rengeteg! Most, hogy egy gyerkőc beteg nálunk, kész pihenés, hogy csak itthon vagyunk (mindenkivel). A múltkor én is meghosszabbítottam a napi őrült rutint azzal, hogy egyszer rossz buszra szálltam, és ugyanaznap egy másik járműről pedig pár megállóval hamarabb le :) Tényleg igaza van Csonginak hogy már nem akart több öltözködést :))

MissMiisz 2011.01.20. 10:57:56

Nem szeretnek az anyai neveles ellen beszelni :), de "Igazad van Csongor, tokeletesen jo a pizsama delutanra, ugyis mar mindjart agyba kell bujni, nem?". Szep kis nap! Neha en is azt kivanom, hogy megtoldhatoak legyenek a nappalok egy par oraval, de azt meg szerintem senki sem talalta ki, hogy ezt hogy lehetne megvalositani.

ORsi 2011.01.22. 11:01:04

már az olvasásba is beleszédültem;)

Era 2011.01.22. 14:32:01

Jó kis pörgős nap! Máskor is ilyen?? ...és én még azt hittem,csak nekem vannak túlkapásaim....:):)

Brigi 2011.01.23. 12:00:52

Ismerősek az ilyen napok!Bár most itthon vagyok Gerivel szeptemberig,de át tudom érezni a helyzeted.Júniusban még én is ezt csináltam.Örülök hogy most van egy kis lazulásom.Le a kalappal előtted!Hogy van még erőd blogot vezetni?

Dorisz 2011.01.23. 15:05:42

Látod,milyen jó lesz,mikor már vezetsz, sokkal egyszerűbb lesz minden :) csak egy nagy ugrás és már meg is csináltad!!!
süti beállítások módosítása