Az őskáosz

2010.12.23. 22:22

van itt kéremszépen.

A konyha üres, a hűtő szintén, a karácsonyi díszek és kellékek dobozokban, de a nagyszoba tele van kiszabott, még megvarratlan karácsonyi ajándékokkal. Ma este épp a  kilencedik tépőzárat varrogattam fel, amikor rádöbbentem, hogy nem tetszenek a kiválasztott anyagok és ezért inkább elszaladnék még az IKEÁ-ba.

Átcsörtettem anyuékhoz (itt laknak mellettünk :)) ahol hatalmas sütés-főzés volt éppen. Lehet, hogy a franciasaláta és a rántott hús illata vonzott át?

Végigrohantam a családon, mindenkit megkérdezve ki, mit kér a nagy kék-sárga boltból, aztán a konyhában megfeneklettem és pár percig tojógalambot játszva lábatlankodtam közöttük. Majd sikeresen eldöntöttem, hogy este háromnegyed kilenckor már inkább nem indulok útnak.

Majd holnap reggel előveszem a varrógépet és nekiülök. Ma estére meg már marad az őskáosz, mert degeszre zabáltam végül magam, konyhai kisegítés címszó alatt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr865550336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viko 2010.12.23. 23:36:04

jol tetted,milyen megnyugtato erzes h.csak ugy at lehet ugrani a szulokhoz.. mi is pesten vagyunk es a fiam nagymamazik,jomagam meg ajandekokat gyart,csomagol....es persze ITT IS a KAOSZ uralkodik!!! nagyon boldog karacsonyt kivanok nektek,Viki

164868 2010.12.24. 18:28:36

Nagyon boldog karácsonyt! :)

58775 2010.12.24. 21:16:09

[viko](#11046605): Viki remélem már nyugis ünnepelgetés van nálatok is! Szép ünnepet nektek! :) [Edit](#11048087): Nagyon szépen köszönjük és nektek is csodaszép, békés ünnepet kívánunk! :)
süti beállítások módosítása