Ide nekem egy "Mák Ferencet"!

2011.02.02. 20:46

Még évekkel ezelőtt szórta tele a postaládánkat kicsike, zöld szórólapokkal Mák Ferenc víz-, gáz- és fűtésszerelő, hogy ajánlja magát.

Akkoriban nem volt szükségünk e kiváló mester szolgáltatásaira, viszont a zöld szórólapocskák pont alkalmasak voltak arra, hogy a Capitalyban megsérült és megsemmisült ezreseket helyettesítsük velük. Így Mák Ferenc bekerült a családi legendáriumba, legfőképpen "Ide nekem egy Mák Ferencet!" szókörnyezetben ltt használatos a neve.

Na de most nekem nem Capitaly ezres kéne, hanem egy igazi Mák Ferenc, ugyanis elromlott a cirkó a lakásban és nincs aki megjavítsa.

Amikor hazaértem a gyerekekkel az iskolából, szerettem volna befűteni, de a boyler hirtelen megbolondult. Zakatolni kezdett, a nyomásmérő meg össze-vissza ugrált, kint meg zubogott a víz az túlfolyón át a szabadba.

Kiabáltam egyet: - Gyerekek! Cipő, kabát, kifelé a lépcsőházba!

Közben meg gyorsan odaszaladtam és lekapcsoltam mindent aminek köze lehet a boylerhez.

Majd kintről elkezdtem telefonálgatni. Első körben hívogattam a főbérlőt, aki persze nem vette fel a telefont. Hagytam neki üzenetet. Aztán hívtam a kisokosban megadott "gázjavítás" telefonszámot, de ott csak annyit mondtak, hogy ezzel a címmel már nincs kapcsolatuk, nem tudnak segíteni. Végső elkeseredésemben felhívtam egy másik házbeli főbérlőt (tudom, hogy nagyon jó barátai a mi főbérlőinknek) és ő azonnal fogta magát és jött, hogy megnézze mi van, meg hozott kulcsot a gázórához, hogy el tudjuk zárni azt is.

Addig a gyerekekkel a lépcsőházban üldögéltünk (neki nincs kulcsa, itt kellett megvárni), majd kiültem velük a kocsiba, "ott mégiscsak melegebb van" felkiáltással (de nem volt...).

Mikor végre megjött akit vártunk, ő is csak annyit tudott csinálni, hogy lezárta a gázórát és megígérte, hogy próbálja ő is hívogatni a főbérlőnket.

Telefonáltunk az ingatlanirodának, hogy ilyenkor kihívhatunk-e akárkit, aki majd a landlornak számlázza ki, de sajnos olyan munkatárs volt már csak bent akinek erről fogalma sem volt.

Fűtés, melegvíz nincs. De van egy mini radiátorunk és kint is plusz 9 fok van, ami nem olyan hideg. Vannak pokrócaink és plusz paplanunk. A vízforraló és a sütő villannyal működik szerencsére.

Zsuzsi meg Ana szinte azonnal hívtak, hogy mit tudnának segíteni amikor elpanaszoltam a gondom a facebookon.  Ezer köszönet nektek csajok, csodálatosan aranyosak vagytok!!! :)

Ha holnap sem tudunk elérni senkit aki érdemben tudna segíteni, akkor végigkilincseljük a barátainkat egy-egy fürdés erejéig, vagy megyünk az uszodába, úgyis régen készülünk már oda. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr835550354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter 2011.02.02. 22:59:16

Ó, basszus, ez nagyon gáz! El se tudom képzelni, mihez kezdenénk fűtés nélkül itt, a -10-ben... Remélem, hamar találtok egy hozzáértő szakit! Karácsonykor leteszteltük, hogy ha itt hagyjuk a házat szűk három napra fűtés nélkül, mi lesz. Hát: 10 fok. Szerencsére úgyis éjjel értünk haza, mindenkit bezsuppoltunk dupla takarók alá, reggelre meg már jó meleg lett. :-) Nálunk a mosógép rakoncátlankodik most, péntekre derül ki, javítható-e. Szerencsére jó fejek a szomszédok, nem okoz gondot egy-két kölcsönmosás. Barátném gépe is nemrég mondta be az unalmast, így hozzá ezzel a szöveggel jelentkeztem be: Kipróbálhatom az új mosógépeteket? :-)

74111 2011.02.03. 08:42:34

Ó, a csudába, teljesen átérzem a gondotokat. Remélem hamarosan megoldódik, sajnálattal olvasom, hogy ott sem jobban a tulajok.

katt. 2011.02.03. 09:15:02

Ajjjajj, meg ne fázzatok!

MissMiisz 2011.02.03. 09:32:15

Agyat, furdest, meleget, en is tudok adni. Szolj. Illetve, ha senki sem sikerul akkor a baratnom apukaja szerelo, ha gondolod szolok neki.

vavyan 2011.02.03. 20:54:22

Ha hiszed ha nem Hugi,a múltkor újra dobtak be Mák Ferencet a postaládánkba!!! :-)

Melinda 2011.02.03. 20:59:19

remélem hamar találtok megoldást,és helyre áll a rend szerencse a szerencsétlenségben,hogy nincs mínusz felétek. velünk ilyen jellegű probléma karácsony előtt 2 nappal történt:( kitartás!!!!!

58775 2011.02.03. 22:24:44

Halihóóóó :) Ma kicsit összeesküdött ellenünk a technika. A gép elég gyatrán működött ma - folyton kifagyott - aztán meg bementem Londonba és a mobilom fagyott folyton, majd teljesen lemerült. Most értünk haza. :) Szerelő nem jött ki, a landlord nézte meg és kapcsolta vissza. A nyomást kell figyelnünk. Most fűtünk kicsit. Majd leszek, de most leszakad a lábam és baromi fáradt vagyok, a gyerekeket meg fektetni kell.:)

Jonetta 2011.05.24. 11:15:11

That's 2 clever by half and 2x2 clever 4 me. Tahkns!
süti beállítások módosítása