de elvileg befejeztem az első évet. részemről mindent megtettem, már csak a tanároknak kell osztályozni.

talán a legérdekesebb a régészet beadandóm volt. a tanár ugyanis minden harmadévben kéri nemcsak a beadandó anyagot, hanem az összes jegyzetünket, kézzel írott firkát és a vázlatokat is.

namármost ezt nekem elég nehéz bemutatni, ugyanis jegyzetelek - de főleg rajzok formájában -, vázlatot meg nem írok, mert mindig a fejemben rakom össze a dolgokat és a papírra már majdnem kész formájában kerül.

ezért sajnos az előző harmadévben igen lehúzta a portfóliómat. hogy hol vannak a vázlatok meg a jegyzetek, mert amit leadtam az nem teljes.

szóval utólag kellett gyártanom vázlatot, piszkozatot és jegyzetet a kész anyagomhoz ami elég vicces volt, le kellett képeznem a gondolkodásomat.

háááát tele van nyilakkal, meg ábrákkal a beadott anyag, de remélem ezt nem pontozza majd negatívan...

ma a kis bringámat is vittem magammal az egyetemre, mert sokkal gyorsabban tudok haladni vele. kapott biztonságiövet is:

 

most meg megyek csicsikálni, mert hajnalban kelek, ugyanis a lányomnak csinálok egy kis meglepit. összeállítok neki egy anyagot egy kastélyról ami nagyon érdekli és beviheti magával a suliba.

na meg végre lesz időm írni hajnalban még mást is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr135550395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gina 2011.06.16. 06:37:50

hős vagy. komolyan. :)

zsófi 2011.06.17. 02:30:18

Ilyen tanárom nekem is volt, lepontozta a portfólióm,mert olvashatatlannak találta a jegyzeteimet. Azóta sem értem, hiszen nem neki jegyzeteltem, hanem magamnak,én meg el tudtam olvasni

58775 2011.06.17. 07:26:44

[gina](#11410682): de miért? :) [zsófi](#11412257): na de ez mekkora bunkóság már, nem? Mondjuk nekem eleve az a gondom, hogy a jegyzeteim olyan személyesek nekem, mintha valaki a levelezésembe lapozgatna bele...

Shirley 2012.02.14. 12:33:02

I'm rlealy into it, thanks for this great stuff!
süti beállítások módosítása