mert eddig nagyjából kussoltam. Pedig félredobott és kitúrt. Közben gyanúsítgat, hogy keresztbe teszek neki, amikor pedig felé sem szagolok, majd belém rúgott még egy jó nagyot.

Ennek az embernek ápoltam a lelkét hosszú-hosszú hónapokig, sokszor akkor is vele foglalkoztam, amikor nem volt rá tényleg időm, mert azt hittem a barátom, hogy számítunk egymásnak és egymásra. Tettem neki egy hatalmas szívességet, amit szépen, lassan a szőnyeg alá söpört, elfelejtette egyszerűen.

Aztán hazudott egyet, majd még egyet, majd megadta a végső döfést.

Közben olyan leveleket küld másoknak, hogy "akiről azt hiszitek szent, hát az nem az" én meg teszem a dolgom csendben mert végre olyan emberekkel vagyok körülvéve akikben még sosem kellett csalódnom. Ahol mindenki egyenlő, ahol nincs nagyvezír.

Hogy miért írok erről most, hónapokkal később? Hát mert szóltak, hogy miután kitakarított minden "számára veszélyes" elemet a felségterületéről, másokat bevett és eltűnt az a "kedves gesztus" is amivel engem végképp kinyírt. De hát hiába, ilyen a világ, a törtetők uralkodnak.

Kíváncsi vagyok, őket mikor fogja átbaszni. :)

Huhh most jó volt kiírni magamból, mert nagyon bánt, hogyha egy barátomnak képes volt ilyet írni rólam (a fenti szenteset), akkor miket ír azoknak akik nem ismernek engem?

És mielőtt bárki felháborodna, és engem gyalázna, azelőtt kérdezze meg magától, hogy vajon meghallgatta valaha ezt a másik oldalt is?

Na mindegy, további sok szépet és jót kívánok neki. Bennem már nincs harag, fájdalom az van, meg egy csomó szar érzés, hogy pl. semmit nem érek és senki vagyok, mert az ő verziójának elkötelezett hívei mind hátat fordítottak nekem. Ráadásul még van egy csomó közös barátunk akiket sem szeretnék elveszíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr245550397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása