pláne nem húszat.

Kicsit sokfelé szabdaltam szét magam és pont a legfontosabb dolgokra nem jutott semmi időm.

Sok minden történt velem és körülöttem, sok minden alakulóban van és sajnos már most elértem ahhoz a ponthoz, hogy rohadtul nem akarok a saját bőrömben lenni pedig még csak a teendők elején állunk.

Augusztus elsején költözünk, hogyha az ügynökség jóváhagy minket, a könyveink és pár dolog már dobozokban pihen. Korán el kell kezdeni...

Közben ásatásokra nem jutok el, a tanulásra nincs energiám (jó szarul teljesítettem a nyári harmadévben), testileg egyre jobban eltunnyadok, punnyadok - már hányok magamtól -, a gyógyszerterápiát meg abba kellett hagynom olyan durva pánikrohamaim voltak tőle.

 

Az első lépés, hogy felfüggesztem az emailcímemet itt a blogon (még megpróbálok válaszolni azoknak akik eddig küldtek leveleket, illetve akivel már leveleztem az nyugodtan írhat) és bár igyekezni fogok hírt adni magunkról, de nem ígérem, hogy olyan lesz mint évekig volt, azaz hogy minden nap találtok itt valamit.

Akinek kérdése van, az nyugodtan szóljon itt, amint lehet, válaszolni fogok, de kérlek konkrét kérdéseket tegyetek fel, ne olyat, hogy "családdal jövök ki Angliába mire készüljek?".

Muszáj kicsit lazítanom, mert tényleg nyomasztanak a tennivalók, a megválaszolatlan emailek, a megíratlan posztok amiket megígértem. A párizsi útról szóló félkészen itt pihen, azt sem felejtem és a többit sem, csak nem ígérek dátumot mellé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr345550402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

164868 2011.06.29. 21:05:44

Kitartást, sok erőt küldök! Ügyes vagy, jól csinálod! Millió ölelés a legnehezebb időkre is!

Meryl vagyok 2011.06.29. 22:58:22

Anyamadár, kitartást és sok pihenést nektek nyáron. Búcsúzom én is, úgy döntöttünk, hogy hazakültözünk 5,5 év után. Jó volt olvasni Téged előbb az nlc-n, aztán itt. Köszönöm, hogy segítettél látni, hogy másnak sem könnyebb, mint nekünk volt, köszönöm, hogy beavattál az életedbe. Külön köszönöm, hogy láttam rajtad keresztül, mit élhetett meg szegény anyukám a "defektes" gyerekével (ez én vagyok) - sokat segített abban, hogy megértsem őt és segítsek neki elfogadni azt, hogy nem volt rossz anya és nem vele volt gond, nem ő nem nevelt rendesen :) Sok sikert és minden jót kívánok Neked, Mashunak, a gyerkőcöknek, különösen kis sorstársamnak, Csonginak.

58775 2011.06.30. 08:16:53

[Edit](#11432945): : Köszönöm! :) [Meryl vagyok](#11433140): Meryl óóó. Öt és fél év után mentek haza? Drukkolok nektek, hogy minden jól alakuljon! Nagy ölelés!!! :)

176908 2011.06.30. 08:32:04

Hiányozni fognak kis élménybeszámolóid, mindig nagyon várom. De most mindenek előtt pihend ki magad. Szerintem igen csak rád fér ráadásul itt a költözés is. Töltődj fel energiákkal!!!!

zsuzsi 2011.06.30. 09:22:49

Miert erzed kotelessegednek, hogy mindenkinek valaszolj?

Eszter 2011.06.30. 16:03:53

Jó költözést (ööö... ilyen van?) és szép nyarat, sok együtt töltött időt a családnak! Remélem, jobban van már az ujjad! (Meg hogy augusztusban találkozunk!) Üdv, Eszter

Erke 2011.07.01. 16:37:11

SZia az egyetmunkon lesz ez az eloadassorozat, ingyenes, es barki resztvehet, csak regisztralni kell. gondoltam hatha erdekel. http://www.port.ac.uk/staffessentials/whatson/events/eventdetails,135662,en.html Udv

58775 2011.07.02. 08:57:31

[Nariam0107](#11433519): Köszönöm, azért nem fogok eltűnni. :) [zsuzsi](#11433596): hát mert ha valaki ír nekem, arra igyekszem válaszolni, csak az általános kérdésekre nagyon nehéz. Ráadásul sokkal egyszerűbb ha cseten teszik fel a kérdéseket és nem nekem kell szépen pontokba gyűjteni. :) [Eszter](#11434217): az ujjam jobb, köszönöm. De kell neki fizikoterápia. :S Még mindig várunk a végső döntésre, reméljük meglesz :) [Erke](#11445271): Köszi, utánanézek mindenképpen! :)

nyusinger 2011.07.02. 09:09:51

Én már eddig is azon csodálkoztam,hogy van mindenhez ennyi energiád.Én is köszönöm a sok segítséget.Most én érzem úgy hogy már nagyon csinálnék valamit,de én minden újtól parázok és nem merek semmibe belevágni.Szóval van egy csomó fölös enerdzsim,máris küldöm!:) Pont tegnap akartam neked írni,lenne pár kérdésem.Mivel te tanulsz itt,csak tőled tudom megkérdezni.Ígérem csak a lényeget és konkrétan kérdezek,viszont nem várok azonnali választ!Úgy is még lelkiekben össze kell szednem magam,hogy utólérjem a testemben felgyülemlő energiát!:)

58775 2011.07.02. 09:17:18

[nyusinger](#11467828): nyugodtan kérdezz, komolyan. Nem gond. :) Szívesen válaszolok.

58775 2011.07.18. 09:31:40

[Meryl vagyok](#11433140): Szerettem volna neked emailt írni, de sajnos nem találom sehol a címed... dobnál nekem egyet a hicudzsi (kukac) freemail.hu -ra?
süti beállítások módosítása