Találtunk egy lakást,

2011.06.22. 21:40

ami új építésű és ugyanabban a lakóparkban van, ahol a barátaink laknak (együtt vihetjük a gyerekeket suliba majd). Pár dologban rosszabb mint a mostani, például nincs kert a ház körül, így a trambulint el kell majd adni, nincs bringatároló és garázs, kisebb is mint a mostani. DE nincs penész sem, nincs víz a parkettán és nem folyik a falon, valószínűleg nem lesz pókhadsereg minden kis zugban és talán nem fog a fürdőkádból se csigák hada kimászni hogyha jön az esős idő.

    A legnagyobb reményem pedig az, hogy nem fogok szétfagyni, hogyha jön a hideg, mert a mostani lakásunk még nyáron is rettentő hideg... nem csoda, az utcaszint alatt van...

    Még persze várni kell az elbírálásra, hogy biztosan a mienk legyen, tudjátok credit check meg minden, de a landlord beleegyezett.

    Szóval hazautazás előtt lesz nagy költözködés meg minden. Ettől rettentően pánikolok. Utálok költözni, sosem tudom, hogy jól döntöttünk-e, mindig tele vagyok kétségekkel.

    Ez nem a lakás, ez az egyetem :)

    A legnagyobb hírt még nem is meséltem nektek, hogy Mashut felvették az egyetemre, tanítani fog és közben csinálja a doktoriját. Marad a szakirányában és olyan kutatócsoport tagja lesz, ahol azt vizsgálják, hogy a játék (többnyire robotokkal) hogyan segíti az autista gyerekek szociális képességeit.

    Nagyon morfondíroztunk, hogy visszaköltözzünk-e délre, de nem akarjuk Éduát újra ekkora változásnak kitenni. Ebbe az iskolába jár két éve, sok barátja van, mindenki ismeri, kis sztár a tanárok körében is. Csongornak sem tenne jót a változás. Úgyhogy egy évig még tuti maradunk, megnézzük mennyi pénzt visz el az ingázás, aztán lehet, hogy újra campuslakás lesz ebből.

    Most ez van.Én kicsit meg vagyok zakkanva, mondom: nehezen viselem a költözéssel járó izgalmakat, a heti pár alkalommal vadidegeneket a lakásban, akiket hoz az ügynökség, hátha valakinek megtetszik a lakást.

    A legdurvább az volt, mikor jött egy nő a lányával, megálltak az első szobában és annyit hallottam: - Mi az ott, penész? - Azt hiszem igen - válaszolt az ügynök. ...és már fordultak is kifele. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr875550400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyatünde 2011.06.22. 22:41:48

Huhú Emő, ez nagyon jól hangzik... És mekkora lenne az új lakás?

Christine 2011.06.22. 23:06:05

Ez tényleg jó hir! Az hogy kisebb talán nem túl nagy ár azért ha egészségesebb. Mert ez amit leirsz ami a mostani lakásotokban van az nem épp túl jó. Minden rosszindulat nélkül a landlord megérdemelné hogy felnyomjátok a megfelelő fórumokon.

58775 2011.06.22. 23:07:09

[anyatünde](#11423060): nem nagy, nem mértük még le, de van erkély és fölig érő ajtó-ablak hozzá, amit imádok, az amerikai konyha meg külön kedves nekem, mert együtt tudunk főzni :) [Christine](#11423092): te tudod, hogy hol lehet ezt jelenteni? :)

anyatünde 2011.06.22. 23:07:35

A zujjad hogy van?

58775 2011.06.22. 23:09:27

[anyatünde](#11423095): hát nem hajlik rendesen még, meg kicsit fekete, de majd mennem kell vele fizikoterápiára :D remélem azért rendbejön, de gépelésnél sem tudom használni, pihentetem :)

Eszter 2011.06.23. 13:35:01

Szerintem költözni mindenki utál. De ott biztos nem maradhattok, ahol most vagytok. Kész horror, amit eddig írtál róla. Remélem, fenntarthatónak bizonyul az új állapot! Biztos muszáj megszabadulni a trambulintól? Csongornak az nagyon jó... Vagy olyan nagy, hogy bent nem működik? (Mi most a tornánk kapcsán egyelőre apa ágyán "trambulinozunk". :-)) Remélem, találkozunk, amíg itthon lesztek! (Mi akkoriban már nem készülünk sehová.) Tudod, Vác környéke...

Christine 2011.06.23. 15:59:45

Hova tűnik az üzenetem?

Christine 2011.06.23. 16:11:42

Reggel már megirtam, de nem jelent meg. Szóval helyi CAB iroda. Aztám itt:http://www.housing-ombudsman.org.uk/ Esetleg ezt is nézd át: http://www.housingadviceni.org/index.php?option=com_content&task=view&id=84&Itemid=104

Christine 2011.06.23. 16:12:31

Reggel már megirtam, de nem jelent meg. Szóval helyi CAB iroda. Aztám itt: www.housing-ombudsman.org.uk Esetleg ezt is nézd át: www.housingadviceni.org/index.php?option=com_content&task=view&id=84&Itemid=104

58775 2011.06.23. 16:57:22

Christine bocsánat, csak ha két link van benne, akkor moderáltba teszi, én meg nem voltam gépnél. Mindjárt megnézem az oldalakat kösziiii :)

szirom 2011.06.23. 19:02:37

Szia! Mi toluk kertunk tanacsot amikor hasonlo helyzetben voltunk: http://england.shelter.org.uk/ Persze az lett belole, hogy felmondtak a berleti szerzodest (remelem azert, hogy a munkalatokat el tudjak vegezni!) Egy masik helyen meg a council-hoz fordultunk. Volt egy "tenancy relations officer"-uk, aki irt a tulajnak, hogy ejnye-bejnye, na meg hogy megszegi a torvenyt tulkeppen.

58775 2011.06.30. 08:18:07

[szirom](#11424523): Köszönöm a tanácsot! A sheltert mi is ismerjük, csak most így a vége felé már nem akartunk botrányt a landlorddal.... ha maradnunk kéne akkor biztosan kihívnánk ezeket a szerveket.

Tom 2012.10.27. 16:33:47

szerint:Jf3 kis Jd3ga!Hosszabb kihagye1s e9s őszinte9n szf3lva tpesede9s ute1n nagyon ve1rtam a visszate9re9st a gyakorle1shoz, edgy tegnap re9szt vettem a Mentes ashtanga f3re1n, e9s szeretne9m megosztani a tapasztalataimat, e9rze9seimet.Azzal kezdem, hogy e sorokat az f3ra me1snapje1n itthon edrom, ugyanis kora reggel hasmene9sre e9bredtem, gyakorolva a bandha tarte1se1t, amedg ki nem e9rtem az illemhelyre c9desape1m szerint a tegnap esti pizza az oka, de nekem meggyőződe9sem, hogy az intenzedv f3ra indedtott be ne1lam egy re9gf3ta ve1gyott me9regtelenedte9si folyamatot. A pizze1nak ehhez semmi kf6ze. d3ra kf6zben meglepődtem azon, hogy mennyire gyorsan emle9kezett a testem a pozitfare1kra, e9s igaze1bf3l egyetlen zavarf3 gondolatom volt, hogy bizonyos e1szane1kne1l gondot okozott a lusta hf3napok alatt megnf6vekedett pocakom, nehezem le9legeztem, amikor e9ppen a nyakamban volt a le1bam gyertyae1lle1st kf6vetően, a pocakom pedig a gravite1cif3nak igyekezett engedelmeskedni Eze9rt gondolom, hogy ez a zavarf3 gondolat reggelre sze9pen megjelent materie1lis szinten is, azaz a pocakom egyre kisebb, az illemhely le1togate1se1nak sze1maival are1nyosan A kf6ze9rzetem azonban remek, e9s ihletett az edre1sra.Tfalle9pve a vegetatedv te9me1n, nagyon jf3 e9rze9sekkel tf6ltf6tt el tegnap a jf3ga f3re1n az, hogy ve1ltoze1sokat tapasztaltam magamon. A tavalyi f3re1kon me9g el-elterelte9k a figyelmemet olyan gondolatok, hogy ciki vagyok-e egy-egy pf3zban, vagy hogy valaki milyen fcgyes, a me1sik meg milyen fcgyetlen, pe9lde1ul e9n Tegnap elkezdődf6tt a gyakorle1s, az orron keresztfcli le9gze9s, e9s egyszerűen semmi sem vonta el a figyelmemet! Ne9ha kellemes melegse9g tf6ltf6tt el attf3l, hogy aze9rt valahol a tudatom sarke1ban e9rze9keltem, e9reztem a tf6bbiek jelenle9te9t, de nem figyeltem senkire, hogy ki hogy csine1lja a gyakorlatokat Egyszerűen boldog voltam attf3l, hogy egyfctt vagyunk, egy dolog miatt, egy helyen: hogy kf6zf6sen gyakorlunk. Tf6k mindegy, ki honnan jf6tt e9s hove1 tart. Amikor P. Csaba, az oktatf3nk megigazedtott egy-egy pf3zt, vagyis pe9lde1ul egy előrehajle1sne1l egy kis (vagy e9ppen erős) nyome1st gyakorolva re1segedtett a nyfajte1somra, me1r nem agyaltam rajta, mint egy e9vvel ezelőtt, nem ellenkeztem, csak hagytam, hogy az izmok, inak (e9s a tudatom) elfogadje1k a nyfale1st, az engede9st, elengede9st Nagyon f6rfclf6k, hogy a Mentes projektnek he1la nem kell jf3ga-mentesen e9lnfcnk a mindennapokat a Mege1llf3ban, e9s tiszta szedvből aje1nlom mindenkinek, hogy jf6jjf6n, e9s nyfaljunk egyfctt! Nem fagy, mint a drogozf3s e9vek alatt (akkor a nyfale1s lope1st jelentett).Kf6szf6nf6m.Kircsi
süti beállítások módosítása