Kezdődik,

2011.10.05. 12:41

azaz elkezdődött az egyetem. Tegnap már két szemináriumon voltam (éjjel 11-re értem haza vonattal meg bringával) csütörtökön újabb megmérettetés. Mivel ez már a második év, és fel tudtam venni az új régészet tantárgyaimat (tehát kétszakos lettem) a hajtás is nagyobb és a követelmények is.

Közben nagy változások jönnek az Átmeneti Állapoton is (aki nem ismeri, ez egy netes újság aminek az egyik szerkesztője és állandó szerzője vagyok) izgalmas! :)))

Édua szárnyal a suliban, de ez gondolom nem újdonság, Csongi ügyében viszont ma megyünk be megbeszélésre.

Mashu elkezdte az új munkáját, csütörtökön már tanít is az egyetemen.

Megvettem magamnak az új nyúlsapkámat - aztán beköszöntött a 28 fok :) - de sebaj, lesz itt még hideg. Képeket itt találtok rólam és a sapkáról Flóra jóvoltából.

Hát kb. most ez van. Majd mesélek bővebben, amint lesz kis lélegzetvételnyi időm. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hicudzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr685550418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tandra 2012.02.14. 08:25:55

You could alawys go to Thornton to see the quarry for topography. Kentland, Indiana, for the quarry in an astrobleme (not sure if there's much to see there anymore). Try out a weekend trip to the opposite (south) end of Illinois to the hills of Shawnee National Forest. Karbers Ridge, the Garden of the Gods (Illinois style), Hickman Dome covered in octagonal flourite crystals (if it hasn't been completely picked over by now), some interesting structure, sedimentology and geomorphology/hydrology (Cache River valley, for one). But don't get pulled in by the Little Egypt hoaxes like that of Burrow's Cave.
süti beállítások módosítása